Born05 lanceert voice-bureau
- Content
- 14 nov 2018 @ 18:36
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MakersNieuwkomersContent
- 14 nov 2018 @ 18:36
- Lucas Boon
Contentmarketingbureau Born05 lanceert Airborne, een (sub-)bureau dat zich volledig toelegt op voice- en audiotoepassingen vanuit merken. 'Met de opkomst van voice wordt audio een essentieel kanaal voor marketeers om de consument te bereiken.'
Dit vertelt Rogier IJzermans, CEO van Born05, aan MarketingTribune. 'Met Airborne willen wij merken helpen met het vinden van hun eigen geluid. In vorm en inhoud.'
'Voice brengt revolutie teweeg'
Aan het roer van Airborne staan Michiel Cremers als managing director en Marvin Jacobs als creative director. Cremers werkte in het verleden voor MassiveMusic waar hij de afdeling 'audio branding' heeft opgezet. Hij laat weten: 'Met de revolutie die voice teweeg gaat brengen, moeten marketeers nadenken over hoe ze klinken. Letterlijk dus; is de stem van jouw merk bijvoorbeeld mannelijk of vrouwelijk? Maar ook inhoudelijk: wat ga je vertellen en op welke momenten? Welk gevoel wil je overbrengen? Goede formats binnen het auditieve domein die van waarde zijn voor eindgebruikers, daarmee moet je je als merk gaan onderscheiden.'
Marvin Jacobs ontwikkelde vanuit Born05 branded podcasts voor onder meer het Rijksmuseum en KLM, waaronder het bekroonde The Journey. Jacobs: 'Daarvan hebben we geleerd dat je met het vertellen van goede verhalen een groot publiek aan je kunt binden. Gemiddeld wordt 80 procent van een episode beluisterd, bijna een half uur. Dat is ongekend in deze tijd van gefragmenteerde aandacht.'
De website is vandaag live gegaan. Bekijk 'm hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing