Eerste sprekers Branded Content Event 2019 bekend

Eerste sprekers Branded Content Event 2019 bekend
  • Content
  • 28 nov 2018 @ 11:36
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Branded Content EventBranded contentContent

De eerste sprekers van Branded Content Event 2019 zijn zojuist bekendgemaakt. Op donderdag 31 januari geven onder meer Marieke Nijhoff (NS) en filosoof Paul Smit acte de présence in DeFabrique te Utrecht.

Het thema dit jaar: the evolution of content. In elke evolutie is sprake van strijd. Wie is de beste? Juist op het gebied van contentmarketing is het zaak top of mind te worden en blijven. Dagvoorzitter is Ronnie Overgoor. Nieuw dit jaar is de B2B-track opgezet in samenwerking met FD Mediagroep Effect. Dit programma overlapt deels met het reguliere programma, maar heeft daarnaast een aantal sessies die zich volledig richten op B2B-contentmarketing.

De volgende sprekers staan geprogrammeerd:

Marieke Nijhoff (hoofd marketingcommunicatie NS)

Afgelopen jaar ontwikkelde NS een nieuwe contentmarketing strategie, waarmee álle marktsegmenten bediend worden. Van de zakelijke reiziger, tot de reiziger die een dagje uit wil in eigen land en de reiziger die zijn blik richt op buitenlandse bestemmingen.

Paul Smit (filosoof en cabaretier)

In marketing en communicatie draait alles om de beïnvloeding van gedrag van mensen. Hoe ontwikkel je content die raakt en daadwerkelijk ons gedrag beïnvloedt? Smit deelt de belangrijkste principes van veranderkunde met ons, laat ons zien welke types brein er bestaan en maakt duidelijk dat het belangrijk is om content aan te laten sluiten bij verschillende karakter typeringen van doelgroepen.

Silvia de Leeuw (marketing manager BMW)

De Leeuw gaat de traditionele live pitch verzorgen. Na een korte briefing door BMW zullen de geselecteerde mediapartijen elk tien minuten krijgen om hun branded content concept voor het merk BMW live op het podium te pitchen.

Eva van Reijmersdal (docent UvA)

Van Reijmersdal neemt de bezoeker mee in de evolutie van het wetenschappelijk onderzoek naar branded content van de afgelopen zes jaar. Zij presenteert nieuwe inzichten onder andere op het gebied van influencer marketing en sponsorvermeldingen.

 

Ga voor meer informatie naar de website. Early bird tickets zijn hier te bemachtigen.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken