Anna Nooshin is meest invloedrijke influencer

Anna Nooshin is meest invloedrijke influencer
  • Content
  • 10 dec 2018 @ 10:23
  • 9302 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • InfluencermarketingMakers

Anna Nooshin (31) staat op nummer 1 in de eerste editie van DeInfluencer50, de lijst van meest invloedrijke influencers in Nederland. Dit werd bekendgemaakt op donderdag 6 december tijdens de uitreikingsavond van DeMedia100.

Na haar studie startte Nooshin online magazine NSMBL.nl bij Wayne Parker Kent. Ze schreef twee boeken, nam deel aan Expeditie Robinson, presenteert Holland's Next Top Model en lanceerde haar eigen lingerielijn bij Hunkemöller. In september dit jaar lanceerde ze cretief concept Alter. In DeMedia100 staat Nooshin op plaats 20, in DeTijdschriften50 op 7. 

Onbegrepen

Nooshin laat weten: 'Ik heb de leukste baan ter wereld en op dit soort momenten kan ik niet anders dan heel dankbaar zijn voor de erkenning. Zeker omdat nieuwe media door veel mensen onbegrepen is. Ik hoop dat ik deze wereld de komende jaren toegankelijk kan maken voor iedereen die erin is geïnteresseerd.'

De verdere Top-10 van DeInfluencer50: Enzo Knol, Nienke Plas, Monica Geuze, Yara Michels, Nikkie de Jager, Dylan Haegens, Kaj Gorgels, Fred van Leer en Bibi Breijman. Bekijk de volledige lijst hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken