Foot Locker kiest voor Virtue
- Content
- 4 dec 2018 @ 13:59
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - VideoContentCampagnes
- 4 dec 2018 @ 13:59
- Lucas Boon
Foot Locker lanceert vandaag een 'holiday campagne', die de connectie van het sportkledingmerk met de jeugd- en sneakercultuur moet demonstreren. Verantwoordelijk bureau is Virtue (onderdeel van Vice).
Het resultaat is een initiatief waarin opkomende artiesten zich uiten door het samenstellen van hun eigen 'capsule collections'. Deze drie collecties worden vandaag gelanceerd in de vorm van een muziekvideo van Zwitserse rapper Di Meh (foto), de in Milaan gevestigde band Threesome en creative studio Sucuk und Bratwurst uit Frankfurt.
Perre van den Brink, managing director bij Virtue, laat weten: 'Door op te groeien in een wereld met oneindig veel keuzemogelijkheden, weten we dat Gen Z en millennials andere verwachtingen hebben van reclame. Ze kiezen niet alleen voor sneakers, maar ook voor de missie van een merk. Omdat Virtue is geboren vanuit Vice, weten we als geen ander hoe je relevante verhalen kunt vertellen die bij deze doelgroep resoneren. We zijn zelf opgegroeid met het Foot Locker-merk en voelen ons vereerd dat we hen kunnen helpen om de connectie met cultuur te versterken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing