Kia lanceert branded content-reeks
- Content
- 5 dec 2018 @ 11:18
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Branded contentContent
- 5 dec 2018 @ 11:18
- Lucas Boon
Automerk Kia viert zijn 25e verjaardag en lanceert daarom in samenwerking met XXS Amsterdam een branded content-reeks genaamd 'The Power of 25'. In de eerste film zien we Johnny de Mol in gesprek gaan met 'een bijzondere gesprekspartner'.
Ze blikken samen terug op hun 25e levensjaar en geven antwoord op de vraag: wat zou je jezelf willen vertellen als je weer 25 was? Het automerk wil op deze manier stilstaan bij zijn 25-jarig jubileum. Een bijzondere leeftijd, vindt Kia zelf. Maaike Aarts, manager communications & PR, laat weten: 'Op je 25e sta je midden in het leven. The Power of 25, noemen we dat. Je bent oud genoeg om de juiste keuzes te maken en jong genoeg om de wereld te willen veroveren. We zijn daarom op zoek gegaan naar krachtige verhalen die dit gevoel omarmen. Een mentaliteit die past bij het merk.'
Vanuit eerder genoemde overtuiging is een concept ontstaan waarin de Kia-ambassadeurs gesprekspartners ontvangen in ieder een eigen film. Tijdens een autorit door een Nederlands landschap blikken zij terug op hun 25e en delen ze levensadviezen. In de eerste film uit de reeks gaat Johnny de Mol (39) in gesprek met Akram Beiramvand (56). Zij zat op haar 25e in de gevangenis omdat ze vocht voor mensenrechten in Iran. Paul van Uden, creatief bij XXS, zegt daarover: 'Een groter contrast tussen Akram's tijd in de gevangenis en het leven van Johnny toen hij 25 was, bestaat er bijna niet. Dat maakt het een bijzonder gesprek.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing