Marcel Baas directeur en mede-eigenaar ZB

Marcel Baas directeur en mede-eigenaar ZB
  • Content
  • 5 dec 2018 @ 14:29
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PersonaliaStrategieContent

Marcel Baas (rechts) wordt met ingang van het nieuwe jaar directeur en mede-eigenaar van ZB. Baas vormt samen met oprichter Robbert Zantinge de directie van het contentmarketingbureau uit Ede.

Baas werkte eerder als communicatiemanager voor onder meer Deloitte en AFC Ajax en meest recent als algemeen directeur van Future Communication en Human Capital Group. Met zijn overstap naar ZB gaat er voor Baas een 'langgekoesterde wens' in vervulling. Hij laat weten: 'Ik droomde er altijd al van om mijn liefde voor het vak en het dragen van eindverantwoordelijkheid te combineren met zelfstandig ondernemerschap. Ik ken Robbert al jaren en verheug me op de samenwerking met hem en het team.'

Zwaargewicht

Robbert Zantinge zegt zelf: 'Ik ben trots en blij met de komst van Marcel. Hij is een zwaargewicht in het vak en zijn komst als directeur en mede-eigenaar markeert de volgende fase in ons bestaan. We gaan samen onze propositie verbreden, het klantportfolio uitbreiden en het ZB-merk versterken.'

Doel is om ZB uit te laten groeien tot een allround adviesbureau voor communicatiestrategie en contentmarketing. Baas: 'Hierbij spelen we nadrukkelijk in op de tendens om vraagstukken - op het gebied van profilering, positionering en reputatie - op een geïntegreerde wijze te benaderen.'

De B van Baas

Het bureau zal ook na toetreding van Baas de naam ZB blijven dragen, dan verwijzend naar de namen van de eigenaren (Zantinge en Baas). Zantinge: 'Dat Marcel's achternaam net als die van mede-oprichter Annelies Bolluijt begint met een 'B' kan haast geen toeval zijn.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken