Olcay Gulsen is brand ambassador van Babyliss

Olcay Gulsen is brand ambassador van Babyliss
  • Content
  • 12 dec 2018 @ 14:34
  • 14331 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • VideoContentCampagnes

Olcay Gulsen (rechts) is samen met haar zus Dolshe de nieuwe brand ambassador van Babyliss Nederland. In de najaarscampagne van het beautymerk demonstreren de zusjes hoe vrouwen verschillende looks zelf kunnen creëren via de 'Ken je haar'-tool. Verantwoordelijk bureau is Qontent Matters.

De nieuwe tool moet laten zien dat iedere vrouw stijlvol voor de dag kan komen en de baas is over haar eigen look. Elke look wordt via een zogenaamde 'how-to' uitgelegd door diverse influencers, waaronder Olcay en Dolshe Gulsen.

Emma Aarts, senior brand manager bij Babyliss Nederland, laat weten: 'Wij kiezen bewust voor Olcay en Dolshe. Niet alleen vanwege hun prachtige haar, maar ook omdat het echte powervrouwen zijn. Iets dat veel Nederlandse vrouwen moet aanspreken.'

Danijel Dercksen, creative director bij Qontent Matters, voegt daaraan toe: 'Babyliss heeft als doel vrouwen te inspireren en verrassen. Deze nieuwe campagne sluit hier goed op aan, omdat we vrouwen op een creatieve en toegankelijke manier onderwijzen.'

Ga voor meer informatie naar de website.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken