Soundz en Ziggo Dome gaan partnership aan

Soundz en Ziggo Dome gaan partnership aan
  • Content
  • 7 dec 2018 @ 10:35
  • 11293 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • EntertainmentBranded contentContent

Muziekmagazine Soundz en concertzaal Ziggo Dome maken bekend te gaan samenwerken. Het partnership zal bestaan uit het inzetten van elkaars platformen voor concertnieuws en andere commerciële activiteiten.

Zo gaat Soundz achtergrondinformatie van artiesten op de platformen van Ziggo Dome verzorgen, zoals de social media kanalen en de narrowcasting schermen. Daarnaast zal Soundz aandacht besteden aan artiesten die in de Ziggo Dome staan.

Eddy Guyt (op de foto rechts), uitgever van Soundz Magazine, laat weten: 'Dit is voor ons de perfecte match om ons te kunnen verbinden aan de poptempel Ziggo Dome, waar ons publiek regelmatig te vinden is.'

Danny Damman (links), directeur commerciële zaken bij Ziggo Dome, voegt daaraan toe: 'Niet alleen voor de Ziggo maar ook voor onze huurders is dit een mooie deal. Door de samenwerking hopen we de marketingactiviteiten rondom evenementen van onze huurders optimaal te kunnen ondersteunen.'

Jean-Paul Heck, hoofdredacteur van Soundz, zegt op zijn beurt content te zijn met de samenwerking: 'Supersterren als Mark Knopfler, Paul McCartney en Roger Waters zijn groot fan van de Ziggo Dome en noemen het een van de beste veneus ter wereld. Deze samenwerking is voor Soundz dan ook erg eervol.'

Over

Ziggo Dome is een concertlocatie in Amsterdam met een capaciteit van 17.000 bezoekers. Per jaar worden er gemiddeld 100 evenementen gehuisvest voor ruim 1 miljoen bezoekers.

Soundz omschrijft zichzelf als het magazine 'voor de échte muziekliefhebber'. De nadruk van de redactie ligt op grote artiesten van weleer, maar ook hedendaagse popmuziek komt aan bod in het magazine.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken