Studio-Online neemt Brandviews over

Studio-Online neemt Brandviews over
  • Content
  • 11 jan 2019 @ 10:05
  • 12359 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenContentVideo

Studio-Online neemt de activiteiten van videoproductiebureau Brandviews over. Met deze overname wil het beeldbureau zijn dienstenportfolio in de zakelijke markt uitbreiden. Alle medewerkers zijn meegegaan in de overname.

Studio-Online is een bureau voor creatie, bewerking en beheer van beeld en werkt voor uitgeverijen (Sanoma, Hearst), banken en verzekeraars zoals SNS, De Volksbank en Univé.

Brandviews is sinds 2011 actief in de corporate videomarkt. Het bureau produceert storytelling content: video, studio, animatie en motion graphic. Brandviews werkt voor merken als KLM en Hertog Jan en magazines als Happinez en Runner's World.

Beeldambities

Pieter Veenema, directeur van Studio-Online, laat weten: 'Ik zie in deze overname een mooie kans voor beide organisaties om elkaar te versterken. Bedrijven zetten steeds vaker video in en door de overname van Brandviews geven wij onze beeldambities waarmee we in 2006 gestart zijn meer vorm: de complete partner in beeld zijn voor onze klanten.'

Beitske Stoelinga, creative director bij Brandviews, voegt daaraan toe: 'Bedrijven kunnen niet meer om video heen. Met Studio-Online vergroten we onze positie in de zakelijke markt. Dit zijn stuk voor stuk interessante klanten voor wie wij graag mooie content willen maken.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken