Adidas kiest voor Coopr

Adidas kiest voor Coopr
  • Content
  • 28 feb 2019 @ 11:09
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PRCommunicatieRetail

PR-bureau Coopr gaat aan de slag voor Adidas. Het bureau uit Rotterdam gaat het sportmerk ondersteunen bij het uitrollen van PR en communicatie activiteiten in Nederland.

Coopr zal met name ondersteuning bieden bij de communicatie rondom sport- en lifestyle-productintroducties van het merk.

Valentijn Bouman, senior manager brand communications Benelux bij Adidas, laat weten: 'Wij hebben als sportmerk veel mooie verhalen te vertellen. Vanwege onze rijke historie, doorlopende productinnovaties en zeker ook campagnes waar deze twee samenkomen. Naast introducties binnen bijvoorbeeld voetbal, hardlopen en fitness, spelen we met Adidas Originals een rol in de wereld van fashion en streetwear. Met Coopr denken we een PR-partner te hebben gevonden die onze verschillende doelgroepen begrijpt en voor het merk een perfect verlengstuk richting de media is.'

Jos Govaart, directeur van Coopr, voegt daaraan toe: 'Een sportmerk stond al lang op ons wensenlijstje. Als dan een van de grootste merken ter wereld aanklopt en het blijkt ook nog eens te klikken, dan zijn we supertrots.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken