Jan Versteegh lanceert online oppascentrale

Jan Versteegh lanceert online oppascentrale
  • Content
  • 14 feb 2019 @ 14:16
  • 14673 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Content

SBS6-presentator Jan Versteegh lanceert zijn eigen oppascentrale genaamd Lulu's Nanny Network. Het platform, ontwikkeld in samenwerking met Gravity, moet fungeren als matchmaker tussen ouders en nanny's.

Versteegh, zelf net vader geworden van een dochter genaamd Lulu, laat weten: 'Het vinden van een goede en betrouwbare oppas is voor veel ouders een uitdaging.' Lulu's Nanny Network heeft dan ook als doel om ouders en nanny's in beweging te brengen.

Gravity heeft de conceptontwikkeling en technische realisatie van het platform verzorgd en A Million Faces neemt de taak van distributiepartner op zich. Het platform richt zich in eerste instantie op Amsterdam, maar zal later worden uitgerold in de rest van Nederland.

Screening

Na de pre-launch op woensdag 6 februari hebben zich enkele honderden ouders en enkele tientallen nanny's aangemeld. Tijdens de eerste screeningsdag op zaterdag 23 februari worden de nanny's beoordeeld voordat ze zich mogen aansluiten bij het netwerk. In april moet de officiele launch plaatsvinden.

Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken