Storyboard lanceert productiehuis

Storyboard lanceert productiehuis
  • Content
  • 5 feb 2019 @ 10:43
  • 14510 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentVideo

Mediabureau Storyboard lanceert Storyboard Studios, een productiehuis dat zich specialiseert in digitale video door opdrachtgevers te verbinden met een netwerk van opkomende regisseurs.

Storyboard ontwikkelt sinds 2014 content voor merken als Jack Daniel's, Tele2 en Rimmel London. Het zojuist gelanceerde productiehuis moet de ruimte krijgen om zelfstandig opdrachten uit te voeren en te focussen op de ontwikkeling van digitale content. Men kan bij Studios terecht voor digitale content producties bestaande uit scripting, pre-productie, shooting en post-productie. Ook vormt Storyboard Studios een platform dat regie-talent koppelt aan opdrachtgevers.

Martijn de Kemp, CEO van Storyboard, laat weten: 'De vraag naar digitale (video-)content groeit nog steeds enorm. Waar wij voorheen voornamelijk digitale video produceerden vanuit een strategisch- of mediavraagstuk, openen we met Storyboard Studios nu onze productiedeuren naar de markt.'

Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken