Storytel brengt luisterboek tot leven in nieuwe campagne

Storytel brengt luisterboek tot leven in nieuwe campagne
  • Content
  • 27 feb 2019 @ 11:20
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentCampagnes

Storytel, een digitale abonnementsdienst voor luisterboeken, slaat de handen ineen met ex-profvoetballer Wim Kieft voor de campagne rondom zijn biografie 'De terugkeer'. Met dit concept wil Storytel luisterboeken meer tot leven brengen.

Kieft is vanaf eind deze maand op televisie en online te zien in een commercial waarin hij een passage voordraagt uit zijn biografie, die geschreven is door Michel van Egmond. Storytel wil hiermee een nieuwe weg inslaan op het gebied van advertising rondom boeken. 'Waarbij de magie van het boek al bij de campagne begint.'

De campagne is tot stand gekomen door een samenwerking tussen Storytel en creatief bureau CapeRock. Voor de campagne is de cover van het biografische boek geanimeerd, waarbij Kieft een quote uit zijn boek voordraagt.

Beleving

Ruth de Jager, country manager bij Storytel, laat weten: 'We willen ons niet laten beperken door het enkel vertonen van de cover, maar de beleving van een luisterboek al bij de campagne inzetten. Zo brengen we het verhaal nog dichter bij de consument.'

De campagne loopt tot eind maart op TV, YouTube en social media.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken