The Post aan de slag voor PPG Industries

The Post aan de slag voor PPG Industries
  • Content
  • 13 feb 2019 @ 11:30
  • 12025 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentStrategie

Contentmarketingbureau The Post uit Zwolle is de nieuwe strategisch en operationeel contentpartner van PPG Industries, leverancier van verven en coatings.

Voor PPG Industries, bekend van merken als Sigma en Histor, gaat The Post aan de slag met een overkoepelende strategie, van plot summary tot publieksreizen. Deze strategie is de basis voor de onderliggende merken en services, en voor een nieuw kleurensysteem dat PPG in 2019 op de Noord-Europese markt wil introduceren. Daarnaast gaat The Post een rol spelen in de doorvertaling en uitvoering van content campagnes, waaronder video, animaties en brochures.

Ontwikkeling

Yossip de Jong, partner bij The Post, laat weten: 'De samenwerking met PPG is een logisch vervolg van de ontwikkeling die we als bureau hebben doorgemaakt, waarbij steeds meer grote merken ons niet alleen voor strategie maar ook voor de uitvoering van hun contentmarketing weten te vinden.'

Ann Heylen, marketing communication manager bij PPG Noord-Europa, voegt daaraan toe: 'Wij hebben voor The Post gekozen omdat zij niet alleen de overkoepelende strategie neerzetten, maar ook uitvoerend sterk zijn. We verheugen ons op een fijne samenwerking.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken