Another City Trip twee keer goud bij Influencer Marketing Awards
- Content
- 28 mrt 2019 @ 07:18
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - AwardsInfluencermarketing
- 28 mrt 2019 @ 07:18
- Nanny Kuilboer
De 3e editie van het Eindhovense ‘Another City Trip’ is in de prijzen gevallen bij de Influencer Marketing Awards in Londen. De campagne won twee keer goud in de categorieën 'Most Creative Influencer Marketing Campaign' en 'Best Travel Campaign' en versloeg daarmee onder andere National Geographic en Axe.
Influencer Marketing Awards 2019
De Influencer Marketing Awards heeft als focus om de beste influencermarketingcampagnes onder de aandacht te brengen die zijn ontwikkeld met het merk of de klant in gedachten, slim zijn uitgevoerd, creatief en innovatief zijn en duidelijke, transparante KPI's en doelstellingen hebben.
In 23 categorieën werden Gouden, Zilveren en Bronzen prijzen uitgereikt, door een jury die bestond uit internationale influencermarketingexperts.
Juryrapport
Het juryoordeel over Another City Trip luidde als volgt:
‘By challenging the idea of influencer marketing as we know it, the team created ambassadors by heart and not by contract. […] This refreshing, fun and interesting campaign took risks but exceeded goals by allowing creativity to excel – leading to real engagement.’
Another City Trip
Another City Trip heeft als doel om Eindhoven als toeristische bestemming op de kaart te zetten. De prijswinnende campagne richtte zich in 2018 specifiek op Belgische influencers met een internationale achterban. Zestien influencers zeiden 'ja' op een mystery city trip van 48 uur. Pas tijdens de reis werd de eindbestemming bekendgemaakt, waarop een op maat gemaakt programma volgde voor de influencers en hun partners. De ene verrassing volgde de andere op: bij aankomst in de stad, in het hotel en op de hotelkamer, gepersonaliseerde cocktails in restaurants, de geselecteerde en ingerichte winkels alsmede tijdens de tours door de stad. Meer dan 30 ondernemers en organisaties uit de horeca, retail en cultuur branche waren onderdeel van het programma om de influencers een volledig gepersonaliseerde trip te bieden van begin tot einde.
Prijzen
De 3e editie van Another City Trip vond plaats in september 2018 en is een citymarketingconcept ontwikkeld door Eindhoven365 in samenwerking met contentmarketingbureau Zandbeek. De vorige twee edities van Another City Trip wonnen al eerder diverse prijzen in het vakgebied. Zo won de campagne de prestigieuze Content Marketing Award, georganiseerd door het Amerikaanse Content Marketing Institute, zilver bij de Dutch Interactive Awards en vorig jaar een German Design Award. Voor de 2018-editie is naast Zandbeek ook samengewerkt met Coopr en Happy Idiots.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing