Another City Trip twee keer goud bij Influencer Marketing Awards

Another City Trip twee keer goud bij Influencer Marketing Awards
  • Content
  • 28 mrt 2019 @ 07:18
  • 9266 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • AwardsInfluencermarketing

De 3e editie van het Eindhovense ‘Another City Trip’ is in de prijzen gevallen bij de Influencer Marketing Awards in Londen. De campagne won twee keer goud in de categorieën 'Most Creative Influencer Marketing Campaign' en 'Best Travel Campaign' en versloeg daarmee onder andere National Geographic en Axe.

Influencer Marketing Awards 2019

De Influencer Marketing Awards heeft als focus om de beste influencermarketingcampagnes onder de aandacht te brengen die zijn ontwikkeld met het merk of de klant in gedachten, slim zijn uitgevoerd, creatief en innovatief zijn en duidelijke, transparante KPI's en doelstellingen hebben.

In 23 categorieën werden Gouden, Zilveren en Bronzen prijzen uitgereikt, door een jury die bestond uit internationale influencermarketingexperts.

Juryrapport

Het juryoordeel over Another City Trip luidde als volgt:

‘By challenging the idea of influencer marketing as we know it, the team created ambassadors by heart and not by contract. […] This refreshing, fun and interesting campaign took risks but exceeded goals by allowing creativity to excel – leading to real engagement.’

Another City Trip

Another City Trip heeft als doel om Eindhoven als toeristische bestemming op de kaart te zetten. De prijswinnende campagne richtte zich in 2018 specifiek op Belgische influencers met een internationale achterban. Zestien influencers zeiden 'ja' op een mystery city trip van 48 uur. Pas tijdens de reis werd de eindbestemming bekendgemaakt, waarop een op maat gemaakt programma volgde voor de influencers en hun partners. De ene verrassing volgde de andere op: bij aankomst in de stad, in het hotel en op de hotelkamer, gepersonaliseerde cocktails in restaurants, de geselecteerde en ingerichte winkels alsmede tijdens de tours door de stad. Meer dan 30 ondernemers en organisaties uit de horeca, retail en cultuur branche waren onderdeel van het programma om de influencers een volledig gepersonaliseerde trip te bieden van begin tot einde.

Prijzen

De 3e editie van Another City Trip vond plaats in september 2018 en is een citymarketingconcept ontwikkeld door Eindhoven365 in samenwerking met contentmarketingbureau Zandbeek. De vorige twee edities van Another City Trip wonnen al eerder diverse prijzen in het vakgebied. Zo won de campagne de prestigieuze Content Marketing Award, georganiseerd door het Amerikaanse Content Marketing Institute, zilver bij de Dutch Interactive Awards en vorig jaar een German Design Award. Voor de 2018-editie is naast Zandbeek ook samengewerkt met Coopr en Happy Idiots.



Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken