Barbie is jarig en lanceert boek

Barbie is jarig en lanceert boek
  • Content
  • 6 mrt 2019 @ 11:55
  • 16808 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MarketingStorytellingContent

Poppenmerk Barbie bestaat zestig jaar en lanceert daarom '60 Super Stories', een boek geschreven door zestig bekende en minder bekende vrouwen. Het credo ‘You can be anything’ moet hiermee benadrukt worden.

Oud-politica Neelie Kroes, terreurexpert Beatrice de Graaf en bladerunner Marlou van Rhijn leverden een bijdrage, maar ook vrouwen met uiteenlopende beroepen zoals een kapitein, piloot en games-presentator deden een duit in het zakje. De auteurs moeten het bewijs zijn van dat je alles kunt bereiken, worden en doen. In zestig gebundelde verhalen wordt antwoord gegeven op vragen als  'waarom heb je voor dit beroep gekozen?' en 'wat waren de grootste tegenslagen in jouw carrière?'.

Mirjam Pol, motorrallyrijder en een van de auteurs van het boek, zegt: 'Iedere vrouw en elk meisje heeft gespeeld met Barbie. Er zijn in Nederland veel sterke en inspirerende vrouwen die zijn blijven leven naar hun dromen. Prachtig om deze verhalen gebundeld te zien.'

Het PR Bureau is verantwoordelijk voor concept en productie van het boek.

60 Super Stories gaat niet in de verkoop maar is vanaf vandaag wel verkrijgbaar bij 27 bibliotheken in Amsterdam. Het boek is hier online te bewonderen.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken