PostNL kiest voor Captains

PostNL kiest voor Captains
  • Content
  • 7 mrt 2019 @ 12:45
  • 19720 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentPitchesSocial media

Creatief bureau Captains gaat aan de slag met het Facebook-account van PostNL, dat moet worden omgevormd van service kanaal naar branding kanaal. Eerste wapenfeit is een inhaker na de voetbalwedstrijd Real Madrid-Ajax van afgelopen dinsdagavond.

Op de Facebook-pagina van PostNL zijn sinds deze week berichten te bewonderen van de hand van Captains. Deze inhaker, die direct na de heroïsche overwinning van Ajax op Real Madrid online verscheen, werd 2,6 duizend keer geliked en ruim 510 keer gedeeld.

Jop Goslinga, co-founder van Captains, laat weten: 'Toen we hoorden dat we de pitch hadden gewonnen, hingen we in de lampen. De opdracht van PostNL illustreert ook mooi de spanwijdte van ons bureau: van maandenlang werken aan een hero film tot het in één dag bedenken en maken van een inhaker. Men kent ons vaak van het eerste, maar voor PostNL richten we ons in eerste instantie toch vooral op dat laatste.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken