Proof versterkt team met drie talenten
- Content
- 26 mrt 2019 @ 09:03
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PersonaliaMarketing
- 26 mrt 2019 @ 09:03
- Peter van Woensel Kooy
Contentmarketingbureau Proof benoemt Lyn Spooner, Madeline du Perron en Chiara de Roon. 'Met hun komst geeft Proof verdere invulling aan de gerichte ambitie om op een innovatieve manier vorm te geven aan alignment en de employee journey.'
Het Amsterdamse Proof is gelouterd en gelauwerd in internal branding en employer branding, zo schrijft het bureau. 'Wij werken aan het creëren van alignment en het optimaliseren van de employee experience voor nationale en internationale organisaties als Dura Vermeer, VGZ, NN Group, NVM Business, Univé, ProRail, Antoni van Leeuwenhoek, Randstad en Tata Steel.'
Lyn Spooner gaat aan de slag als strateeg. Hiervoor was Lyn jarenlang werkzaam als strategisch communicatieadviseur binnen diverse sectoren. Madeline versterkt het Proof-team als senior project manager. Hiervoor was ze onder andere werkzaam als Branding Consultant bij Globrands. Chiara is gestart als junior strateeg. Ze heeft een achtergrond in Toegepaste Psychologie en heeft net haar MSc in Management in Lund te Zweden afgerond.
Bea Aarnoutse, managing director van Proof: 'We zijn heel blij met de komst van Lyn, Madeline en Chiara. Als bureau willen we voorop blijven lopen in ons vakgebied en zijn we voortdurend op zoek naar mensen die daar hun steentje aan bij willen dragen.'
Waarvan akte.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- benoeming
- Antoni van Leeuwenhoek
- VGZ
- Lyn Spooner
- bureau
- talent
- marketing
- ProRail
- personeel
- contentmarketing
- nieuw
- Proof
- Dura Vermeer
- content
- NVM Business
- Univé
- Chiara de Roon
- Madeline du Perron
- NN Group
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing