Proof versterkt team met drie talenten

Proof versterkt team met drie talenten
  • Content
  • 26 mrt 2019 @ 09:03
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • PersonaliaMarketing

Contentmarketingbureau Proof benoemt Lyn Spooner, Madeline du Perron en Chiara de Roon. 'Met hun komst geeft Proof verdere invulling aan de gerichte ambitie om op een innovatieve manier vorm te geven aan alignment en de employee journey.'

Het Amsterdamse Proof is gelouterd en gelauwerd in internal branding en employer branding, zo schrijft het bureau. 'Wij werken aan het creëren van alignment en het optimaliseren van de employee experience voor nationale en internationale organisaties als Dura Vermeer, VGZ, NN Group, NVM Business, Univé, ProRail, Antoni van Leeuwenhoek, Randstad en Tata Steel.'

Lyn Spooner gaat aan de slag als strateeg. Hiervoor was Lyn jarenlang werkzaam als strategisch communicatieadviseur binnen diverse sectoren. Madeline versterkt het Proof-team als senior project manager. Hiervoor was ze onder andere werkzaam als Branding Consultant bij Globrands. Chiara is gestart als junior strateeg. Ze heeft een achtergrond in Toegepaste Psychologie en heeft net haar MSc in Management in Lund te Zweden afgerond.

Bea Aarnoutse, managing director van Proof: 'We zijn heel blij met de komst van Lyn, Madeline en Chiara. Als bureau willen we voorop blijven lopen in ons vakgebied en zijn we voortdurend op zoek naar mensen die daar hun steentje aan bij willen dragen.'

Waarvan akte.
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken