Vice Studios ontwikkelt series voor Insight TV

Vice Studios ontwikkelt series voor Insight TV
  • Content
  • 5 mrt 2019 @ 16:28
  • 14428 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • TelevisieContentDoelgroepen

Insight TV, tv-zender voor millennials, introduceert in samenwerking met productiehuis Vice Studios twee nieuwe series die zich richten op straatvoetbal en e-sports. De onderbelichte kant van deze werelden moet hierin centraal staan.

De eerste serie, die in de herfst van dit jaar in première gaat, onderzoekt de oorsprong van straatvoetbal. In de serie zijn een aantal jonge talenten te zien die vanwege verschillende omstandigheden in de gevangenis zijn beland.

Modern Day Gladiators, ook te zien in de herfst, neemt de kijker mee in de wereld van e-games en e-leagues. Menselijke verhalen achter deze groeiende trend worden onderzocht.

Arun Maljaars, director of content and channels bij Insight TV, laat weten: 'Met deze nieuwe programma's kunnen we kijkers wereldwijd authentieke content van de hoogste kwaliteit bieden. Het is onze missie om aangrijpende content te maken gebaseerd op inspirationele karakters, die de sociaal-economische problemen en ervaringen tonen die belangrijk zijn voor jonge generaties. De series tonen schurende en uitdagende narratieven die voer voor discussies zijn.'

Stefan Tieleman, general manager bij Vice Studios, voeg daaraan toe: 'Onze kracht ligt in het vertellen van verhalen die resoneren bij een jong publiek, doordat we de kennis en data van ons internationale netwerk inzetten. Deze producties tonen een onderbelichte kant van de wereld van sport waarmee we jonge mensen wereldwijd kunnen bereiken.’

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken