ANWB: veilig huis met waakhond Wodan

ANWB: veilig huis met waakhond Wodan
  • Content
  • 30 apr 2019 @ 12:30
  • 17330 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • VideoCampagnes

De ANWB lanceert in samenwerking met Yune een online campagne genaamd 'Wie waakt er eigenlijk over jouw huis?'. Doel is om de nieuwe woonverzekering met beveiligingspakket onder de aandacht te brengen.

De introductiecampagne start met twee online video's met in de hoofdrol waakhond Wodan, die eigenlijk op het huis zou passen terwijl zijn baasje weg is, maar zichzelf op grappige wijze verraadt.

Luchtige manier

Toine de Krosse, creatief communicatiestrateeg bij de ANWB, laat weten: 'We zochten een luchtige manier om onze nieuwe woonverzekering met beveiligingspakket onder de aandacht te brengen. Dankzij dit pakket is het eigenlijk een combinatie van verzekeren en beveiligen in één en dus best ingewikkeld om dit compact te vertellen. We vonden de verbindende factor bij waakhond Wodan. Met zo'n hond wil je zeker altijd en overal zicht houden op je huis.'

Bekijk de eerste video hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken