Armin van Buuren ambassadeur van JBL

Armin van Buuren ambassadeur van JBL
  • Content
  • 2 apr 2019 @ 17:18
  • 16422 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentEntertainment

Audiomerk JBL benoemt dj Armin van Buuren tot ambassadeur. JBL en Van Buuren gaan samen festivals organiseren en een nieuwe serie headphones creëren.

De in Leiden geboren dj trad vorige week op tijdens de JBL Snow Party in Val Thorens. In oktober draait Van Buuren op JBL Fest in Las Vegas. Collega's als Nicky Romero en Sunnery James & Ryan Marciano zijn al langer JBL-ambassadeur.

Nadin Mulder, marketing director bij Harman EMEA (producent van JBL), laat weten: 'Armin begrijpt als geen ander hoe belangrijk geluidsapparatuur in de studio, tijdens optredens en op reis is.'

Van Buuren zelf voegt daaraan toe: 'Mijn muziek draait om kwalitatief goed geluid en overgetelijke ervaringen, daarom is de samenwerking met JBL een goede match. Samen gaan we headphones creëren die ervoor zorgen dat je het gevoel krijgt alsof je in een club staat, waar je ook bent.'

 
Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken