Edward Knol managing director Born05

Edward Knol managing director Born05
  • Content
  • 2 apr 2019 @ 06:02
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PersonaliaContent

Edward Knol is gestart als managing director bij contentmarketingbureau Born05. Hij neemt het stokje over van oprichter Rogier IJzermans, die zich als Group CEO gaat richten op de verdere groei van het bureau.

Naast Born05 heeft IJzermans de afgelopen periode Newborn Adventures en Airborne opgezet, waarmee het bureau in resp. start-ups investeert en de voice-markt betreedt. Edward Knol voert nu samen met creative director Dennis van Vugt de dagelijkse leiding van Born05.

IJzermans laat weten: 'Dit ging niet over één nacht ijs. Born05 groeit hard en we zochten iemand die het bedrijf naar de volgende fase kan brengen, met behoud van onze sterke cultuur en filosofie. Edward is de juiste man op de juiste plek. Zakelijk, scherp, vuur in de ogen, kortom: schot in de roos. Ik heb er vertrouwen en zin in.'

Knol heeft 25 jaar ervaring in de wereld van marketing en media. Zo was hij marketing manager bij Olympia Uitzendbureau, european marcom manager bij Philips DAP en meest recent managing director bij Wavemaker (onderdeel van MEC). Knol laat weten: 'Born05 is een bijzondere club, dat voelde ik meteen toen ik hier de eerste keer binnenkwam. Ongelooflijk creatief en merkgericht. Ik geloof dat dit het bureau van de toekomst is en daar wil ik graag aan meebouwen. Jullie gaan nog veel van ons horen.'


Edward Knol (l) en Rogier IJzermans.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken