Femke de Veer partner bij Baas Amsterdam

Femke de Veer partner bij Baas Amsterdam
  • Content
  • 30 apr 2019 @ 09:32
  • 13827 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PersonaliaCommunicatie

Femke de Veer sluit zich aan als partner bij communicatiebureau Baas Amsterdam. De Veer was voorheen werkzaam als manager communicatie bij RTL en als PR-directeur van Joop van den Ende Theaterproducties.

Bij Baas geeft ze samen met Mirjam van Kleef en Bas Ouweneel leiding aan het bureau dat uit 14 medewerkers bestaat.

Van Kleef, eigenaar van Baas, laat weten: 'We kennen Femke al sinds de start van ons bureau en hebben veelvuldig met elkaar samengewerkt. We hebben hetzelfde DNA en ambities. Femke is daarnaast qua expertises en ervaring de perfecte aanvulling op ons team en ik kijk er naar uit om samen met haar Baas verder uit te breiden en te professionaliseren.'

Energie

De Veer zelf voegt daaraan toe: 'Ik ken Mirjam en Bas al lang en kreeg altijd veel energie van onze samenwerkingen. Deze stap voelt logisch en ik kijk er naar uit om samen met het Baas-team aan de slag te gaan.'

Baas Amsterdam is een communicatiebureau, dat naast traditionele PR naar eigen zeggen ook sterk is in nieuwe media. Het bureau werkt voor merken als Red Bull, Spotify, Comedy Central en de Persgroep.

 

Lees ook: 'Baas Amsterdam doet PR voor Persgroep'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken