Iglo kiest voor Blauw Gras

Iglo kiest voor Blauw Gras
  • Content
  • 12 apr 2019 @ 10:22
  • 16709 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Social mediaContent

Social media bureau Blauw Gras gaat de contentmarketing voor diepvriesvoedingsmerk Iglo verzorgen. De focus ligt hierbij op Facebook en Instagram.

Blauw Gras gaat aan de slag met de 'social verdieping' en uitrol van campagnes. Lisa Gray, senior brand manager bij Iglo, laat weten: 'Creatieve concepten met thumb stopping power is de reden dat we in zee zijn gegaan met Blauw Gras.'

Erjon Tuenter, mede-oprichter en operational director van Blauw Gras, voegt daaraan toe: 'Er loopt momenteel een mooie campagne op 'vis'. Aan ons de taak deze optimaal te verdiepen en uit te rollen op Facebook en Instagram. Een kolfje naar ons hand.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken