Jordy van Meer creative director bij Nosh Food Films

Jordy van Meer creative director bij Nosh Food Films
  • Content
  • 1 apr 2019 @ 15:12
  • 22098 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • FoodPersonalia

Jordy van Meer (35), co-founder van online marketingbureau Scrambled, stapt over naar Nosh Food Films als creative director.

Samen met Nosh-oprichter Mady Angelino vormt hij de dagelijkse leiding van het productiehuis en neemt de verantwoording voor de contentafdeling. Van Meer gaat zich richten op het ontwikkelen van 'zinvolle en originele' online content voor merken, uiteraard in dezelfde niche: food.

Van Meer was in zijn vorige functie als creative director bij Scrambled verantwoordelijk voor de digital contentmarketing van diverse foodmerken. Voordat hij Scrambled oprichtte was Van Meer head of design bij IceMobile en bekleedde hij designfuncties bij Muse Amsterdam, StrawberryFrog Amsterdam en MediaCatalyst.

Mady Angelino, managing director bij Nosh Food Films, laat weten: 'Het vinden van een creative director met deze ervaring en passie voor ons vak is een gouden vangst. Nosh neemt hiermee een voorsprong op de branche, door op alle niveaus de beste mensen in huis te hebben.'

Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken