Karwei lanceert storytelling-campagne

Karwei lanceert storytelling-campagne
  • Content
  • 1 apr 2019 @ 10:27
  • 16409 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • VideoCampagnesStorytelling

Met een nieuwe campagne wil bouwmarkt Karwei laten zien dat je nooit meer je tuin uit hoeft.

In samenwerking met Isobar en videoproductiebureau FJ heeft Karwei drie video's gecreëerd, waarin het idee van een spa, jungle café en festival naar voren moet komen.

Jasper Fraikin, co-founder van FJ, laat weten: 'We zetten de kijker in het begin een beetje op het verkeerde been. Pas hierna onthullen we dat het eigenlijk een tuin is en maken we de link naar de tuincollectie van Karwei.'

'Door vanaf het begin af aan rekening te houden met de verschillende formaten en dat elke film op de rest aan moest sluiten, konden we de productie zo insteken dat we in één dag 27 verschillende assets hebben kunnen creëren op basis van drie sets en storylines.'

De video's verschijnen de komende weken online en worden opgevolgd door verschillende uitingen op de social media kanalen van Karwei.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken