Lieneke van den Heuvel directeur Hearst Create

Lieneke van den Heuvel directeur Hearst Create
  • Content
  • 11 apr 2019 @ 17:03
  • 16932 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PersonaliaContent

Lieneke van den Heuvel (43) is aangesteld als directeur van Hearst Create, het contentmarketingbureau van uitgeverij Hearst. Ze werkte eerder voor onder meer Sanoma, HeadOffice en meest recent als head of strategy bij TMG.

Ze neemt het stokje over van Merel Braakman, die laat weten aan MarketingTribune: 'Ik zal haar nog even inwerken en dan zit mijn klus er hierop.' Van den Heuvel start per 1 mei in haar nieuwe functie. Zij zegt: 'We willen verder excelleren in de Travel & Leisure-branche, waarin we de afgelopen jaren al een aardig track record hebben opgebouwd. Daarnaast gaan we een sterkere focus aanbrengen op complexe vraagstukken in contentmarketing en dan met name op het gebied van strategie, contentproductie en consultancy. Hearst Create heeft al een mooi portfolio van nationale en internationale A-merken, aan mij de eer het bureau naar een volgende fase te brengen.'

Luc van Os, CEO van Hearst Netherlands, voegt daaraan toe: 'Bij Hearst Create bouwen wij aan commercieel succesvolle contentmerken en bijbehorende loyale audiences voor onze opdrachtgevers. Met de komst van Lieneke hebben we naast een sterke eigen branded content-unit nu ook een compleet full-service team voor owned media.'

Marscha Krouwel, publishing group director women brands binnen Hearst Netherlands, is per 1 mei naast de branded content-unit the Agency ook overkoepelend verantwoordelijk voor Hearst Create. Meest recent sleepte het bureau Safaricom als nieuwe klant binnen.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken