LVB doet visuele ode aan de Koning

LVB doet visuele ode aan de Koning
  • Content
  • 25 apr 2019 @ 14:26
  • 19464 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CreatieContent

In het kader van de naderende Koningsdag en het feit dat de Oranjes dit jaar naar Amersfoort komen, is het nieuwe 'lovebrand design'-team van contentmarketingbureau LVB aan de slag gegaan.

De koninklijke familie komt aanstaande zaterdag naar de thuisbasis van LVB: Amersfoort. Voor het  zogenoemde lovebrand designers-team genoeg reden om een eerbetoon aan de bekendste familie van Nederland te doen. 'Want als superhelden Batman en Spiderman een eigen Lego-poppetje hebben, dan verdient de enige echte Nederlandse superheldenfamilie er zeker één', aldus art director Ferdi van der Veen. 'Of vijf dus, in dit geval. We brengen daarom een Lego-saluut aan de Oranjes met een gecustomizede Royal-lijn. Welkom en gefeliciteerd, Willem!'

Deze visuele ode betreft tevens een soft launch van Lovebrand Designers, een nieuwe tak die LVB begin mei lanceert. Later meer daarover.  

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken