Nikon kiest voor Dorst & Lesser

Nikon kiest voor Dorst & Lesser
  • Content
  • 15 apr 2019 @ 10:53
  • 11110 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Social media

Dorst & Lesser gaat aan de slag voor Nikon. Het social media-bureau gaat het cameramerk ondersteunen op het gebied van strategie, content, creatie en community management.

Hans Swaelens, marketing manager bij Nikon België, laat weten: 'Beelden zijn onze core business, dus we kennen als geen ander de kracht van social media als visueel medium. Samen met Dorst & Lesser willen we onze aanwezigheid op deze kanalen naar een hoger niveau tillen en meer inzetten op het inspireren en ondersteunen van onze online community van fotografen.'

Birgit Zuurveld, managing director van Dorst & Lesser, voegt daaraan toe: 'Nikon is een klant om van te dromen. We zijn dankbaar voor het vertrouwen.'

Dit moet de volgende stap betekenen in het uitbreiden van het portfolio van Belgische klanten van het social media-bureau, dat kantoren in Amsterdam en Brussel heeft. Het bureau werkt in België -naast Nikon- voor merken als Lolaliza, Renault, Bourjois en Action.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken