Brandfighters en Shoq gaan digital first

Brandfighters en Shoq gaan digital first
  • Content
  • 13 mei 2019 @ 11:14
  • 12799 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentStrategieKlantenDoelgroepenDigitaal

Contentmarketingbureau Brandfighters en reclamebureau Shoq Creative Studio zijn gefuseerd onder de naam Shoq. De focus van het 'digital first bureau' ligt op het ondersteunen van marketeers bij de transformatie naar een digitale mindset.

Shoq introduceert met de lancering van het nieuwe bureau een 4P-model met ankers waar iedere campagne voor een 'digital proof merk' aan moet voldoen: purpose, persuasion, performance en partnership. Met deze onderdelen als de basis van elke campagne moeten digitale activiteiten beter op elkaar worden afgestemd.

Alexander Kosman, creative director bij Shoq, laat weten: 'Het digitale tijdperk stelt marketeers op de proef. Hoe ga je als merk mee zonder je DNA te verliezen? Deze veranderende omgeving vraagt een andere mindset en een gelaagde benadering voor campagnes. Digital moet meer gezien worden als vertrekpunt en niet als extraatje.'

Oskar Bolhuis, business director bij het bureau, voegt daaraan toe: 'Shoq ziet in de praktijk dat veel marketeers hier nog niet optimaal naar handelen en ook gewoonweg de kennis niet hebben. Dit gaan wij veranderen door het bieden van in-house opties waarbij we letterlijk de marketeer slagkracht geven en pro-actief meedenken voor een succesvol resultaat. Door de fusie kunnen we nog beter met onze klanten samenwerken waarbij we nog sneller kunnen schakelen op een hoogwaardig creatief niveau.'

Op de foto Alexander Kosman (l) en Oskar Bolhuis.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken