Carolien Vader brengt Content Playbook uit

Carolien Vader brengt Content Playbook uit
  • Content
  • 2 mei 2019 @ 11:07
  • 18399 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentStrategie

Het boek, dat dinsdag 7 mei uitkomt, is geschreven voor iedereen die te maken heeft met redactionele keuzes, vanuit een rol bij mediamerken, in contentmarketing of als influencer.

Van een plan wordt alles beter en dat geldt zeker voor het uitgeven van content, stelt Vader. 'Of je nu werkt bij een krant, tijdschrift, online platform, blog of in contentmarketing.'

Volgens bladendokter Vader is 'de bladformule' hoognodig aan een crossmediale upgrade toe. Volgens haar mist in dit gefragmenteerde medialandschap een eenduidige aanpak op het gebied van strategie en redactievoering.

Praktische handleiding

Content Playbook is een praktische handleiding die je als lezer inzicht geeft in het veranderende medialandschap en handreikingen geeft om in tien stappen te komen tot een contentstrategie en -formule voor alle kanalen.

Carolien Vader werkt al jaren als consultant voor redacties en lanceerde diverse magazines (on- en offline). Ze is tevens mede-oprichter van content strategiebureau The Big Story en eigenaar van Bladendokter.nl.

Ga voor meer informatie naar de website.

Foto door Tessa Posthuma de Boer.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken