Gant lanceert documentaire Flipping the Ladder

Gant lanceert documentaire Flipping the Ladder
  • Content
  • 14 mei 2019 @ 10:31
  • 11257 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentFilm

Het Amerikaanse sportkledingmerk Gant lanceert Flipping the Ladder, een documentaire waarin antwoord wordt gegeven op de vraag: wat als het beklimmen van de carrièreladder niet de enige weg tot succes is?

Acteur, schrijver en producer Rashida Jones is de verteller van de film. De documentaire volgt die professionals die actie willen ondernemen in de richting van een meer betekenisvol leven en geeft hen de kans om een geheel nieuwe carrière uit te proberen. Drie deskundigen - neurowetenschapper dr. Don Vaughn, oprichter en voorzitter van de Women's March Alliance Katherine Siemionko en hoogleraar Economie en Onderzoek Nava Ashraf - volgend e reis van de flippers en leggen de verschillende fasen van verandering uit via neurowetenschappen, gemeenschappelijke wegversperringen zoals angst en sociale verwachtingen - en hoe die te overwinnen.

Eleonore Säll, global brand & marketing director bij Gant, laat weten: 'Ik ben er trots op dat Gant doelgerichte inhoud naar de wereld brengt die spanning creëert en een verandering voor mensen mogelijk maakt. Met Flipping the Ladder laten we de gevoelens zien die veel mensen hebben over wat ze zouden moeten doen met hun leven en onderzoeken we wat er zou kunnen gebeuren als we onze harten en nieuwsgierigheid volgen.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken