Malibu Games: 32 influencers gaan strijd met elkaar aan

Malibu Games: 32 influencers gaan strijd met elkaar aan
  • Content
  • 21 mei 2019 @ 10:49
  • 15335 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesInfluencermarketing

Malibu wil het meest besproken drankmerk van deze zomer worden en lanceert daarom de Malibu Games. De wereldwijde campagne bestaat een groot event en brengt 32 influencers uit negen verschillende landen samen die de strijd met elkaar aangaan.

Onder hen de Nederlandse influencers Kaj Gorgels en Gwen van Poorten. De campagne, ontwikkeld door Virtue (het creatieve bureau van Vice), speelt in op veranderingen in kijkersgedrag en gewoontes van jonge mensen. Malibu evolueert dit concept naar een serie, live-event en 'een emotionele rollercoaster'. De Malibu Games vindt dit jaar voor de tweede keer plaats.

De campagne wordt afgetrapt met een driedaags event in de Dominicaanse Republiek. De infuencers moeten de bekendheid van de Games en daarmee het bereik van het merk vervolgens vergroten. De content wordt gedurende de hele zomer gedeeld op maliburumdrinks.com.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken