Pascal Scherpenkate creative manager bij Vertigo 6

Pascal Scherpenkate creative manager bij Vertigo 6
  • Content
  • 13 mei 2019 @ 11:55
  • 14569 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentYouTubeInfluencermarketing

Marketing- & PR-bureau Vertigo 6 uit Arnhem versterkt zijn team met Pascal Scherpenkate. De influencer, ook bekend als ItzSyntrax, treedt bij het bureau in dienst als creative manager.

Het aantal opdrachten op het gebied van social media en YouTube-content neemt toe bij Vertigo 6. Zo beheert het bureau onder meer de Nederlandstalige kanalen van EA Sports, Fifa, The Sims en Battlefield voor Electronic Arts.

Scherpenkate heeft 280.000 abonnees op zijn YouTubekanaal en is daarnaast onderdeel van het populaire format Legends of Gaming. Bij Vertigo 6 gaat hij zijn online ervaring inzetten voor het bedenken en creëren van social content en het managen van influencer marketingcampagnes.

Scherpenkate laat weten: 'Het gaat nog steeds lekker met mijn carrière als influencer, maar ik wilde mijn kennis en creativiteit op een andere manier inzetten. Mij kracht ligt bij het bedenken van creatieve social content. Vertigo 6 spreekt me aan vanwege de focus op jongeren en natuurlijk het toffe klantenportfolio.'

Mike Hendrixen, oprichter van Vertigo 6, voegt daaraan toe: 'Pascal is extreem getalenteerd en hij weet als geen ander welke content werkt om de aandacht van jongeren te verdienen. Hij brengt ontzettend veel ervaring op het gebied van YouTube en Instagram met zich mee, evenals een passie voor gaming en lifestyle. Zijn bewezen track record zullen onze huidige en nieuwe klanten een boost geven.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken