Porsche lanceert docuserie

Porsche lanceert docuserie
  • Content
  • 21 mei 2019 @ 14:04
  • 12516 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • VideoContent

Automerk Porsche lanceert in samenwerking met creatief productiehuis Dutch Film House een achtdelige reeks mini-documentaires. In Porsche Portraits staan alle generaties van het '911-model' en zijn bestuurders centraal.

Het 911-model wordt door velen als een tijdloze machine beschouwd, aldus Porsche zelf. Recent is de achtste generatie van het model gelanceerd. In de serie wordt de mens achter de auto in het zonnetje gezet: waarom koos de eigenaar specifiek voor dit model, wat heeft hij of zij er in meegemaakt en wat voegt het rijden van zo'n auto toe aan zijn of haar leven?

Na honderd aanmeldingen die volgden op een oproep onder Nederlandse Porsche-rijders werden acht eigenaren geselecteerd om hun verhaal te vertellen. In de eerste aflevering van de serie (zie onder) deelt een aardappelexporteur, eigenaar van een oranje 911 F-model uit 1968, zijn liefde voor de sportwagen.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken