Stayokay: praat eens wat meer met elkaar
- Content
- 24 mei 2019 @ 10:26
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - VideoContentCampagnes
- 24 mei 2019 @ 10:26
- Lucas Boon
Ter ere van het 90-jarig jubileum lanceert hostelketen Stayokay in samenwerking met Vice een videocampagne om Nederlanders ‘een stukje socialer' te maken. Centraal hierin staat de magie van een spontaan gesprek met een onbekende.
Onderzoek* van Stayokay wijst namelijk uit dat Nederlanders meer behoefte hebben aan echt contact en dat we minder met elkaar praten dan twintig jaar geleden. Een spontaan gesprek zou ons gelukkiger, begripvoller en minder eenzaam kunnen maken.
In de videocampagne (later vandaag online) genaamd #talktostrangers vertellen Nederlanders vertellen over een bijzonder, grappig of inspirerend gesprek met een onbekende. Ook influencers als Thomas van Grinsven en medewerkers van Stayokay zelf vertellen over gesprekken die hen is bijgebleven.
Ga voor meer informatie naar de website.
*Onderzoek uitgevoerd in samenwerking met Multiscope onder 1.042 respondenten in mei 2019. Lees hier meer resultaten.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Boekenbranche gaat los op Boekenweek12-03-2025
- NRC geeft abonnees toegang tot The... 12-03-2025
- Marnix Gymnasium werft met zee van... 07-03-2025
- MyHeritage onthult diepere25-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center