Born05 aan de slag voor Floriade Expo 2022

Born05 aan de slag voor Floriade Expo 2022
  • Content
  • 3 jun 2019 @ 14:49
  • 17418 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommunicatieContent

Floriade Expo 2022 in Almere, ook bekend als 'de groene stad van de toekomst', kiest voor digitaal bureau Born05. De partijen gaan een langdurige samenwerking van drie jaar aan op het gebied van contentstrategie en communicatie.

Vanaf het voorjaar van 2022 is Almere het podium van de Floriade Expo 2022. Zes maanden lang staat het Floriadeterrein (60 hectare groot) dan in het teken van 'de groene stad van de toekomst'. Naast Born05 zijn ook de bureaus North en Triple aangesloten, zij gaan samen als team voor Floriade aan de slag. Het pitchproces is eind vorig jaar ingezet.

Jacqueline Stokman, manager marketing & communicatie bij Floriade Expo 22, laat weten: 'De hybrid journey-methodiek die Born05 voor ons heeft uitgeschreven, met inzichten, strategie en passende creatieve content, is precies wat we zochten. We zijn inmiddels al aan de slag met elkaar en kijken ernaar uit om een fantastische editie van de Floriade Expo 2022 neer te zetten.'

Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken