Born05 brengt Alzheimer in beeld
- Content
- 28 jun 2019 @ 10:31
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesYouTubeContentMaatschappij
- 28 jun 2019 @ 10:31
- Lucas Boon
Alzheimer Nederland lanceert een nieuwe merkcampagne en pay-off genaamd 'Daar zorgen wij voor'. De spilfunctie die de organisatie binnen het domein dementie vervult moet hiermee meer worden uitgedragen.
Verantwoordelijk bureaus is Born05, dat samen met videoproductiebureau De Haaien mensen die te maken hebben met Alzheimer heeft gevolgd. De campagne, in de vorm van vier korte films, wordt uitgerold op radio, televisie en YouTube.
Patricia Kerckhoff, hoofd marketing, corporate communicatie en data intelligence bij Alzheimer Nederland, laat weten: 'Met deze campagne laten we onze leidende rol zien: we zoeken naar een oplossing, tonen voor wie en waarvoor we op de barricades staan en hoe we betrokkenen én het brede publiek ondersteunen en informeren rondom dementie. We willen altijd kunnen zeggen: 'daar zorgen wij voor'. Of dat nu een luisterend oor is, een persoonlijk advies, financiële ondersteuning van onderzoek of een noodklok die moet worden geluid.'
Dennis van Vugt, creatief directeur van Born05, voegt daaraan toe: 'De impact van het werk van Alzheimer Nederland voel je het beste als je de mensen om wie het gaat in beeld brengt. We hebben de beelden verbonden aan korte, heldere statements van alle zaken waar Alzheimer Nederland voor zorgt.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing