Haaglanden Medisch Centrum geeft ongefilterde kijk op zorgwerkvloer

Haaglanden Medisch Centrum geeft ongefilterde kijk op zorgwerkvloer
  • Content
  • 25 jun 2019 @ 11:27
  • 16763 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RecruitmentCampagnesContentVideo

Het Haaglanden Medisch Centrum lanceert een nieuwe wervingscampagne. In de videoserie 'HMC The Real World' delen medewerkers hun ervaringen op de werkvloer. Doel is om nieuwe collega's te rekruteren.

Met een schaarste aan gespecialiseerd zorgpersoneel is het een hele kunst om aan nieuwe mensen te komen, stelt het HMC. Het ziekenhuis kiest daarom niet voor een 'strakke recruitmentvideo', maar voor een tiendelige videoserie waarin de kijker kennis maakt met vijf werknemers van verschillende afdelingen die hun ongezouten mening geven over hun werkgever.

De medewerkers worden de rest van het jaar gevolgd, tijdens hun werk en daarbuiten. Tot het einde van 2019 deelt het HMC hun ervaringen op de eigen website en via social media.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken