Influencer Marketing Event 2019: eerste sprekers bekend

Influencer Marketing Event 2019: eerste sprekers bekend
  • Content
  • 3 jun 2019 @ 11:43
  • 22357 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentInfluencermarketingEvenement

De tweede editie van het Influencer Marketing Event staat weer voor de deur: dinsdag 10 september in DeFabrique te Utrecht. De organisatie heeft zojuist de eerste sprekers bekendgemaakt.

Tijdens het event belichten de volgende drie sprekers het onderwerp influencer marketing van verschillende kanten:

Bas van Teylingen (Online Cookie Collective) vertelt hoe je kiest voor een platform dat het beste bij jouw merk past en hoe je als merk je eigen community opbouwt.

Marit Brugman (Haegens Media) laat aan de hand van diverse cases zien hoe zij samen met influencer Dylan Haegens in de loop der jaren heeft geleerd wat wel en niet werkt op het vlak van samenwerkingen tussen influencers en merken.

John Meulemans (3sixtyfive) laat ontwikkelingen op het vlak van always on en publishing zien aan de hand van nationale en internationale best practices.

Dagvoorzitter is Kirsten Jassies. Overige sprekers worden later bekend gemaakt.

Influencer Marketing Event vindt plaats op dinsdag 10 september in DeFabrique. Bestel hier een ticket en maak gebruik van de early bird korting.

Beeld via BBP Media.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken