Rijksoverheid grote winnaar The Best Social Awards business

Rijksoverheid grote winnaar The Best Social Awards business
  • Content
  • 13 jun 2019 @ 09:35
  • 22124 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • AwardsContentSocial mediaInfluencermarketing

The Best Social Awards business zijn gisteravond in Casco Amsterdam uitgereikt. De Rijksoverheid sleepte drie prijzen in de wacht: Beste Copywriting, Beste Influencer Campagne en Beste Post van het Jaar.

De Nederlandse Spoorwegen won twee prijzen: Beste Innovatie en Beste Story. SIRE won The Best Social Award voor Beste Campagne met de #Doeslief-campagne en Bol.com won voor het tweede jaar achtereen in de categorie Beste Merk. Roorda en Johnny Wonder zijn de bureaus die er vandoor gingen met de meeste prijzen. De publieksprijzen van The Best Social Awards worden vanavond bekendgemaakt.

Diederik Broekhuizen, oprichter van The Best Social Awards, laat weten: 'Geweldig dat de Rijksoverheid de grote winnaar is. Het merk heeft samen met rapper Donnie echt impact gemaakt. Mijn lof gaat ook uit naar Bol.com, dat voor de tweede keer door jury en publiek is verkozen tot beste merk van het jaar.'

Bekijk hieronder alle winnaars op een rijtje:

Beste merk: Bol.com

Beste campagne: SIRE

Beste account: Albert Heijn

Beste augmented reality: Ministerie van Defensie

Beste copywriting: Rijksoverheid

Beste influencercampagne: Rijksoverheid

Beste inhaker: Bol.com

Beste innovatie: Nederlandse Spoorwegen

Beste post van het jaar: Rijksoverheid

Beste story: Nederlandse Spoorwegen

Beste talent: Jim Strolenberg

Beste video: Stivoro

Beste webcare: Netflix

Beste positive impact: Daily Paper

Beste merk: Bol.com

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken