KLM wint twee internationale Content Marketing Awards

KLM wint twee internationale Content Marketing Awards
  • Content
  • 30 jul 2019 @ 10:50
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintContentAward

KLM en Hearst Create hebben met Holland Herald, het inflight-magazine van de vliegtuigmaatschappij, twee prijzen gewonnen bij de Content Marketing Awards 2019 in Cleveland.

De prijzen zijn gewonnen in de categorieën Best Overall Editorial - Print en Hospitality/Travel Publication. KLM bereikt met Holland Herald naar eigen zeggen maandelijks 2,9 miljoen passagiers. De winnaars van de CMA 2019 zijn vorige week (24 juli) bekend gemaakt. De uitreiking vindt plaats op 4 september in Cleveland, Ohio.

De jury van de categorie Best Overall Editorial - Print prees Holland Herald als volgt: 'From cover to cover, the content in your publication is so compelling and the design so pleasing that readers will want to absorb every word, linger on every layout. Show your content marketing colleagues how it’s done – and tell us how you went about it.'

Over de prijs voor Hospitality/'Travel Publication zei de jury: 'All of the elements of editorial and design come together to maximize the communication goals in this specific industry niche. Travel and hospitality offer great opportunities for stunning photography and fascinating storytelling. You seize those opportunities, with a publication that’s at once fun to flip through, fascinating to read and perfectly tailored to its strategic purpose and its specific audience.'

Alexandra de Jong, content director van Holland Herald, laat weten: 'We werken voor Holland Herald met de beste travel- en lifestyle fotografen en journalisten ter wereld én een zeer talentvol in-house editorial team. We zien deze twee awards dan ook als een enorme beloning voor ons team dat dagelijks bezig is met het creëren van contentmarketing van de allerhoogste kwaliteit.'

Bekijk alle overige winnaars van de CMA 2019 hier.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken