LinkedIn breidt redactioneel team uit

LinkedIn breidt redactioneel team uit
  • Content
  • 16 aug 2019 @ 09:36
  • 18330 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • OnlineSocial mediaHRContentPersonalia

Online sociaal netwerk LinkedIn Benelux voegt twee nieuwe Nederlandse redacteuren toe aan het redactieteam: Jolanda Heunen en Pieter Cranenbroek.

Jolanda Heunen werkte hiervoor als conference manager bij KCI World en Pieter Cranenboek als redacteur bij Agora Financial. Het duo laat weten: 'Wij gaan professionals ondersteunen met de dagelijkse stroom aan content op LinkedIn, door het meest relevante nieuws en waardevolle inzichten voor hen te selecteren. Dit doen we door originele verhalen te maken, content te redigeren en leden aan te moedigen om inhoudelijke conversaties met elkaar aan te gaan.'

Sandrine Chauvin, EMEA managing editor bij LinkedIn, voegt daaraan toe: 'Nederlanders behoren tot de meest actieve leden op ons platform en is daarom na Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk een logische stap voor onze redactionele uitbreiding. Onze redactie en de content die zij creëren spelen een belangrijke rol in het leden verder helpen in de veranderende arbeidsmarkt en hen wegwijs te maken in de turbulente economie.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken