Het Parool zoekt Beeldmakers

Het Parool zoekt Beeldmakers
  • Content
  • 24 sep 2019 @ 15:37
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MakersConceptPortfolioContent

Dagblad het Parool en creatief bureau Vandejong slaan de handen ineen en organiseren De Beeldmakers, een competitie waarin gezocht wordt naar talenten die originele en eigenzinnige beelden kunnen maken.

Fotografen, illustratoren en andere -nog niet gevestigde- beeldmakers kunnen tot vrijdag (27 september) hun beelden insturen. Uit de inzendingen maakt een vijfkoppige jury, bestaande uit twee medewerkers van het Parool, twee medewerkers van Vandejong en één gastjurylid (beeldend kunstenaar Ruud van Empel) een selectie van 8 tot 10 kandidaten. Zij worden uitgenodigd om hun werk te presenteren tijdens een reviewmiddag op donderdag 17 oktober in Spring House, het 'iconische rode clubhuis' van Vandejong aan het IJ in Amsterdam.

Aan de hand van de presentaties en de beelden kiest de jury twee winnaars. Zij worden beloond met de kans om zes betaalde wekelijkse spreads samen te stellen in de PS-bijlage van het Parool. Daarnaast wordt een van de werken die de winnaar in opdracht van het Parool maakt, aangeboden in de webshop van de krant. Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken