Huisman en Van Loon pakken prijs in Cleveland

Huisman en Van Loon pakken prijs in Cleveland
  • Content
  • 5 sep 2019 @ 13:10
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentAwards

Albert Jan Huisman (r) en Bert van Loon hebben gisteravond de 'Community Champion Award 2019' gewonnen op Content Marketing World in Cleveland.

In Nederland is het duo actief voor Platform Content en als organisator van Content Marketing Fast Forward. Ook coördineert het tweetal de jaarlijkse Grand Prix Content Marketing (waarvoor men nog tot 13 september een case kan inzenden).

Carlijn Postma (voorzitter van Platform Content) laat live vanuit Cleveland weten aan MarketingTribune: 'Ik ben elke keer verbaasd over het feit dat Bert en AJ echt iedereen kennen en andersom. Ze zijn over de grens in het vakgebied misschien nog wel bekender dan in het Nederlandse contentmarketingwereldje.'

Jaarlijks organiseren Van Loon en Huisman een trip voor vakgenoten naar Content Marketing World in Cleveland, waar MarketingTribune in 2017 ook bij aanwezig was. De Community Champion Award is een beloning voor 'de onuitputtelijke en continue bijdrage aan de internationale community', aldus de jury. Normaliter gaat de prijs naar één persoon, maar zoals een van de juryleden zei: 'Bert en AJ horen bij elkaar als macaroni en kaas.' Op het podium reageerde het duo overrompeld en bescheiden. 

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken