Nog eentje dan

Nog eentje dan
  • Content
  • 27 sep 2019 @ 09:47
  • 12936 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentMarketing

Carlijn Postma lanceert Bingemarketing, een boek waarin ze (content)marketing met Hollywood combineert. 'Word de showrunner van je eigen merk.'

Iedereen heeft de volgende dag ochtend weleens spijt gehad van die 'ene aflevering' die per se afgekeken moest worden. Hoe krijgen seriemakers dat voor elkaar en wat kunnen marketeers ervan leren? Carlijn Postma, eigenaar van contentmarketingbureau The Post, deelt haar inzichten in haar nieuwe boek Bingemarketing.

Met haar theorie laat ze zien hoe je als marketeer je publiek kunt blijven boeien met een verhaal à la Hollywood. Bingemarketing is een duurzame marketingstrategie waarmee de lezer met behulp van seriecontent bouwt aan een langetermijnrelatie met zijn publiek. Postma: 'Cruciaal daarbij is dat je de gezamenlijke interesses van je klant en je merk in het oog houdt. Je weet je publiek aan je te binden, schept vertrouwen en legt zo de basis voor het realiseren van je marketingdoelen. Je wordt de showrunner van je eigen merk.'

Bestellen kan hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken