Tony's Chocolonely speelt hoofdrol in Ziggo's 'Uitblinkers in Zaken'

Tony's Chocolonely speelt hoofdrol in Ziggo's 'Uitblinkers in Zaken'
  • Content
  • 16 sep 2019 @ 11:22
  • 13276 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • StorytellingMarketing

In 2021 opent Tony’s Chocolonely in Zaandam voor het eerst de deuren van een chocoladefabriek mét achtbaan. Reden genoeg om het chocoladebedrijf te volgen in de nieuwste aflevering van de documentairereeks ‘Uitblinkers in Zaken’ van Ziggo Zakelijk.

In de docu van 25 minuten, gemaakt in samenwerking met contentmarketingbureau LVB uit Amersfoort, vertelt ‘Chief Chocolate Officer’ Henk Jan Beltman onder andere hoe hij zijn Willy Wonka-achtige plannen denkt te verwezenlijken en hoe de chocoladefabriek bij gaat dragen aan 100 procent slaafvrije chocolade.

Bekroonde content voor Ziggo
In de videoserie Uitblinkers in Zaken (lees hier meer over deze case!) komen ondernemers aan het woord die uitblinken in hun vak. In voorgaande afleveringen zijn de ondernemers achter Bunq, The Next Web, Corendon, Oger, New York Pizza, Mas, Studio 100, Tiqets, Afas, Omoda en TrainMore te zien. Jongst leden april werd het format van Ziggo Zakelijk nog uitgeroepen tot de Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2019. Bekijk hieronder de nieuwe aflevering met Beltman.
(PvWK, foto boven: LVB/ZZ)



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken