[BCE20] Laatste nieuws: cases Nestlé, Sanoma, NRC en Centraal Beheer toegevoegd

[BCE20] Laatste nieuws: cases Nestlé, Sanoma, NRC en Centraal Beheer toegevoegd
  • Content
  • 24 jan 2020 @ 08:16
  • 18952 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • EvenementKlanten

Aan het programma van het komende Branded Content Event op 6 februari 2020 zijn vijf klinkende namen toegevoegd. Die van: Nestlé, Sanoma, NRC, Centraal Beheer en Nespresso. Marketeer zorg dat je erbij bent!

De a-merken en betrokken media verschijnen in het parallel-programma van BCE20, waarvoor je kan kiezen. Daarnaast staan er grote namen en cases op de rol als keynote speaker. Lees hier de interviews met een selectie van sprekers.

Make content great again
Content marketing is de hype voorbij en maakt deel uit van nagenoeg elk uitgekiend marketingplan, is het uitgangspunt van BCE20. 'Marketing = content, zou je kunnen zeggen, gezien de vele vormen en mogelijkheden. Long form content, branded content, snackable content, hub content, native content, influencer content en voice content. De grote vraag is echter: hoe kwalitatief is deze tsunami aan content? Is de content relevant genoeg en spreekt het de klant aan op een persoonlijke en overtuigende manier? Of doen we maar wat en hopen we op een zo groot mogelijke impact? Hoe zorgen we ervoor dat content zo kwalitatief is dat het effectief bijdraagt aan de merk- of salesdoelstellingen', aldus de organisator BBP Media. Vandaar dat dit jaar de oproep luidt om het kaf van het koren te scheiden: 'make content great again'. MarketingTribune-abonnees krijgen een forse korting. Voor anderen is deelname fiscaal aftrekbaar. Klik hier voor meer info over BCE20. Klik hier voor het volledige programma ondere leiding van Ronnie Overgoor, dagvoorzitter.
(PvWK)

Klik hier voor de laatste tickets
 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken