[podcast] brand perspective met Rimmel London

[podcast] brand perspective met Rimmel London
  • Content
  • 24 feb 2020 @ 11:14
  • 17005 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PodcastInfluencermarketingContent

In de 15e aflevering van 'What's next in influencer marketing' gaat host John Meulemans in gesprek met Jennifer Heuijerjans, brand manager bij cosmeticamerk Rimmel London.

Foto v.l.n.r.: Rosanne van de Leemkolk (3sixtyfive), Jennifer Heuijerjans en John Meulemans.

In deze aflevering deelt zij haar persoonlijke visie op het belang van gelaagdheid in influencer marketing en waar de markt heengaat. Hoe kijkt Heuijerjans naar de inzet van eigen virtuele influencers? Hoe draagt zij zorg voor authentieke content?

Beluister eerdere afleveringen hier.

Beluister de nieuwe aflevering hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken