Blom Interieurs vertelt verhaal in film

Blom Interieurs vertelt verhaal in film
  • Content
  • 3 feb 2020 @ 11:17
  • 20161 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • VideoContent

Het Friese familiebedrijf Blom Interieurs lanceert een merkfilm waarin het zijn verhaal van de afgelopen 30 jaar vertelt. Videocontentbureau Four Creating uit Amsterdam tekende voor de productie en ontwikkeling.

Blom Interieurs ontwerpt en levert interieurs voor recreatiewoningen, horeca, studentenhuisvesting en zorgcentra. 'Een gedeelde no-nonsense bedrijfscultuur en liefdevolle passie voor creativiteit zorgde voor een samenwerking die in sneltreinvaart tot bloei kwam', aldus het bedrijf over de coöperatie met Four Creating.

Nicole Helmans, verantwoordelijk voor marketing & sales bij Blom Interieurs, laat weten: 'We hadden de wens om ons huidige marketingmateriaal te verdiepen. De beleving van onze klant staat al jaren centraal en is voor ons een belangrijke pijler. Deze beleving had naar onze mening meer aandacht nodig. In Four Creating hebben we de juiste partner gevonden die videocontent produceert die je raakt.'

Rik van der Kleij, managing director en regisseur bij Four Creating, voegt daaraan toe: 'De vraag naar videocontent groeit, maar de vraag naar kwalitatieve content groeit harder. Waar we twee jaar geleden voornamelijk aanvragen ontvingen om snel en efficiënt te produceren, merken we nu dat klanten steeds vaker durven te kiezen voor grote productieprocessen. Blom is zo'n partij die dat durft en niet voor de makkelijkste weg kiest. Daar worden wij enthousiast van en dat is terug te zien in het eindresultaat.'

De film is online en in het Nederlands, Engels en Duitsland te bekijken.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken